Thursday, June 09, 2011

paypal, ebay & internet marketing

Hari ni belajar sesuatu yg baru yg cuba aku elakkan selama ni... Biarlah org nk kata aku ni kuno ke ape tp selama ni kalo aku beli brg online mesti aku self collect atau COD sebab takut tertipu....lagipon lebih puas kalau tengok brg yg nk dibeli tu dpn mata...kalau x memuaskan x pyh beli....btol x?

Tapi disebabkan ekonomi aku yg kurang elok lps tu dpt offer dari kawan aku en.fendi maka bermulalah pelajaran aku dlm dunia internet marketing sebenar...setelah berfikir sejenak (aku mmg slalu x pk pjg) aku pon mule membaca tulisan salah seorang internet marketer yg berjaya pd pandangan aku (kalau boleh rilek sng hati tu kira berjaya la, x semestinya da jutawan) maka aku pon membulatkan tekad.

Hari ni pelajaran pertama bermula dengan mendaftar akaun paypal & ebay...aku x pnh guna pon dua benda ni...tp kne la bljr ye tak?

mula2 bukak paypal account




ni jedulu yg sempat aku post arini....
stay tune for more

No comments:

Post a Comment